Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2007 20:31 - Един ден в Търново
Автор: lidi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2997 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 04.03.2007 20:34


Вчера беше един прекрасен и незабравим ден. Рано сутринта потеглихме с Габи за Търново да си търсим бални рокли. Цял ден сме обикаляли магазините, вечерта не си чувствах краката. Беше много забавно, пробвахме какво ли не. От хубави официални рокли до такива, с които да те е срам да излезеш навън :). Отдавна не бях се смяла толкова много. Е, някрая и двете си харесахме рокли, но.... когато отидохме Габи да си запази нейната и двете бяха купени - СЪДБА.
След дългото обикаляне на търновските магазини накрая с последните ни останали сили отидохме да гледаме шоуто "Звук и светлина" на Царевец.
image
Беше невероятно. Просто нямам думи. Евала на хората, които са го измислили. Няма да ви разказвам просто, защото това не може да се опише, а трябва да се види.
Освен с Габи бях и с приятеля си, и още познати.Навръщане в колата слушахме любимите ми песни. Изведнъж в съзнанието ми изкочиха смомените от лятото(наистина незабравимо лято, изпълнено само с емоции и щуротии).  Напоследък живота ми е станал скучен и еднообразен. Добре, че е Габи та от време на време с нея излизаме от скучното ежедневие.
Това кратко пътуване ме накара да се замисля над много неща... но за тях млако по нататък.
Много харесвам Търново, има нещо в този град, което ме привлича. Малките каменни улички, старите къщи, панорамните изгледи - невероятно е.


Тагове:   търново,   ден,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lidi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 219633
Постинги: 13
Коментари: 144
Гласове: 283
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031